2011. december 13., kedd

Satin spirals bracelet - spirálos karkötő lilában


Nagyon mutatós ez a spirálisan csavarodó picit ugyan boglyás hatású karkötő, de fűzni hosszadalmas volt. Egy toldatlan 4m hosszú fireline szálra fűztem, körülményes volt az elején a hosszú szál miatt a haladás, de nem akartam toldani semmiképp, hogy tartós legyen. Egyszerűen felfalta a csiszolt gyöngyöket, nem gondoltam volna, de bizony tényleg 200db kellett hozzá a csiszoltakból. Én gyöngy helyett üveg "cat eye" gyöngyöket használtam.
Minta/Pattern: Julie D'Amico-Beres, Beadwork 2010 April/May

3 megjegyzés:

  1. Gyonyoru.Szerintem szebb a cat eye gyongyokkel mint a csiszikkel.Egyeni

    VálaszTörlés
  2. Köszi, én úgy értettem, hogy rengeteg csiszi van az alapban, csak én a swarovski vagy kristály gyöngyök helyett a gömböknek használtam cat eye gyöngyöket. Ezeknek sajnos viszont nem tudom mi a magyar nevük.

    VálaszTörlés
  3. Bellisimo...........fascinante

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...